شركت هاي داراي مجوز بازاريابي در ايران 1395
يك برند خوب با شناساندن نام و محصولات خود به مخاطبان سعي ميكند تا ميزان آشنايي مصرف كننده با محصولاتش را بيشتر كند. نام هاي تجاري كه شناخته شده تر هستند فروش بيشتر دارند چون مصرف كنندگان به اندازه ي كافي محصولات اين برندهاي را ميشناسند با اين وجود هنوز هم نام هاي تجاري خوب تبليغات و بازاريابي انجام
تحقيق رشته مديريت - اثر بازاريابي رابطه مند در رضايت مشتريان
فرمت Word قابل ويرايش - اثر بازاريابي رابطه مند در رضايت مشتريان
جمعه ۰۲ مهر ۹۵ ۱۸:۵۰
- ۲۰ بازديد
- ۰ نظر